Persoonlijke aandacht als sleutel tot succes: Jacqueline’s verhaal bij Sierhuis
De sprankelende Jacqueline is al bijna 6,5 jaar werkzaam bij Sierhuis. Ze begon op de orderafdeling, waar ze orders begeleidde. Sinds februari 2024 richt ze zich volledig op haar nieuwe rol binnen Sierhuis, met een focus op verkoop en klantencontact. “We willen onze klanten laten zien wat we kunnen en dat is meer dan alleen pennen bedrukken.”
Een werkdag in de buitendienst
“Een dag op de buitendienst is nooit saai. Zo was ik vorig jaar op bezoek bij een klant, een camping. Dan ga je daarheen met een bedrukte strandbal of frisbee. Je neemt producten mee die passen bij hun merk en deze kunnen versterken.”
“Om een klant te helpen met de juiste producten te vinden, stel ik altijd een aantal vragen. Het is namelijk heel belangrijk waarvoor ze het willen gebruiken, wat hun budget is en hoeveel stuks ze willen. Het is cruciaal om dit samen goed af te stemmen, zodat er een passend voorstel kan worden gemaakt. Voor klanten die twijfelen geef ik altijd het advies om een sample te leveren van het onbedrukte artikel. Zo kunnen ze het product echt voelen, zien en – in het geval van kleding – zelfs aantrekken.”
“Als mensen met een goed gevoel weggaan, is dat wat ze onthouden – en dat zorgt dat ze ook weer terug komen.”
Jacqueline
De kracht van persoonlijke advies
“Ik geloof erin dat de klik tussen de klant en ons er moet zijn. Dat voel je direct tijdens het eerste gesprek. Samen een band opbouwen en elkaar ook iets gunnen. Bij Sierhuis staan we voor oplossingsgericht denken. We zoeken altijd naar een passende oplossing voor jouw uitingen en komen zo altijd tot een goed voorstel, ook al is dit misschien net anders dan van te voren bedacht was.”
“Na de verbouwing van onze showroom vorig jaar hebben we meer klanten naar onze showroom weten te halen. Het geeft echt iets extra’s aan hun beleving. Zo kunnen zij een nog beter beeld krijgen van wat we allemaal kunnen, want de mogelijkheden zijn eindeloos.”
“Het stukje persoonlijke aandacht die wij bieden, onderscheidt ons ook van online aanbieders op het gebied van drukwerk.”
Jacqueline
Wat Sierhuis voor Jacqueline zo leuk maakt
“Wat Sierhuis zo bijzonder maakt, is de constante verandering binnen het bedrijf. Die dynamiek past perfect bij mij. Door mijn gevarieerde carrière heb ik een brede interesse ontwikkeld, vooral in het leren van nieuwe dingen en het verbeteren van processen. En natuurlijk brengt onze kantoorhond James elke dag extra plezier op de werkvloer.”
“De leukste opdrachten vind ik wanneer we echt goed kunnen samenwerken met de klant. Zo kwam een van onze klanten, Beno, bij ons in de showroom met de aanvraag voor een onboardingpakket voor hun medewerkers. We zijn toen samen gaan sparren voor ideeën en dat is een heel tof eindproduct geworden.”
Onboardingpakket Beno
Favorieten van Jacqueline
Over ons
Benieuwd naar de verhalen van onze andere medewerkers? Lees ze terug op onze over ons pagina!