Veelgestelde vragen
Ik heb artikelen besteld welke ineens eerder nodig zijn, is dit mogelijk?
Bij wijzigingen in deadlines proberen wij altijd zoveel mogelijk mee te denken. Samen kijken we of een eerdere levering mogelijk is, als dit niet het geval is kan worden gekeken naar een deellevering of een alternatief artikel. Diverse artikelen worden in eigen beheer gepersonaliseerd wat flexibiliteit geeft.
Wat zijn instelkosten en waarom verschillen ze per product?
De instel of opstartkosten bestaan uit het voorwerk dat komt kijken bij het instellen van de machine, mengen van de inkt, maken van een cliché of zeefraam en andere handelingen die gedaan moeten worden voor er gedrukt of geprint kan worden. Per druktechniek verschilt het aantal handelingen dat nodig is en daarmee ook de kosten.
Wat is de doorlooptijd van mijn bestelling?
Dit verschilt ontzettend per product, wij produceren sommige artikelen zelf maar leveren ook vanuit magazijnen op diverse locaties in Europa en het verre oosten. Ook van invloed is of het artikel bedrukt wordt of niet. Vraag voor een specifiek product gerust de te verwachten levertijd bij ons op.