Veelgestelde vragen

Kan ik bij Sierhuis pinnen?
Helaas beschikken wij niet over een pin. Na levering van de goederen ontvang je van ons een factuur per e-mail.
Ik heb artikelen besteld welke ineens eerder nodig zijn, is dit mogelijk?
Bij wijzigingen in deadlines proberen wij altijd zoveel mogelijk mee te denken. Samen kijken we of een eerdere levering mogelijk is, als dit niet het geval is kan worden gekeken naar een deellevering of een alternatief artikel. Diverse artikelen worden in eigen beheer gepersonaliseerd wat flexibiliteit geeft.
Ik heb interesse in een artikel, hoe nu verder?
Vraag het artikel bij ons aan en je ontvangt van ons vrijblijvend een offerte. Naast volledige specificatie van de kosten vermelden wij hier ook meteen interessante alternatieven op. Als de offerte akkoord is wordt een orderbevestiging gestuurd, de artikelen besteld en een proefdruk gemaakt. Na akkoord op de proefdruk starten wij met het drukken of printen van de order. Als alles gereed is wordt de order verzonden en kort daarna volgt een factuur per e-mail voor de betaling.