Veelgestelde vragen

Ik ben niet tevreden over een artikel van mijn bestelling, wat nu?
Erg vervelend als er iets kapot is of de bedrukking is niet goed, als dit het geval is halen wij de artikelen op en zorgen wij dat het artikel opnieuw geleverd wordt.
Hoe ziet het product er uit met mijn logo?
Voor dat er gedrukt wordt sturen wij een digitale proefdruk waar de grootte, de positie en de kleuren van je logo duidelijk op vermeldt staan. Als er iets niet naar wens is wordt dit aangepast en ontvangt u de proefdruk opnieuw. Hier rekenen wij geen verborgen kosten voor.
Ik heb interesse in een artikel, hoe nu verder?
Vraag het artikel bij ons aan en je ontvangt van ons vrijblijvend een offerte. Naast volledige specificatie van de kosten vermelden wij hier ook meteen interessante alternatieven op. Als de offerte akkoord is wordt een orderbevestiging gestuurd, de artikelen besteld en een proefdruk gemaakt. Na akkoord op de proefdruk starten wij met het drukken of printen van de order. Als alles gereed is wordt de order verzonden en kort daarna volgt een factuur per e-mail voor de betaling.